Лайфхак для журналістів

   Як відомо, «лайфхак» ( від англійського lifehacking) — це сленговий термін, що означає невеличке вдосконалення або корисну пораду, яка допомагає вирішувати якусь проблему, економлячи час. А якраз останнього постійно бракує журналістам і через специфіку їхньої діяльності, і, чого гріха таїти, нерідко через елементарне невміння правильно організувати робочий процес.  Тому з такою цікавістю обговорювали вчора у Тернопільському прес-клубі і досвідчені представники ЗМІ, і ті, хто лише оволодіває азами професії, питання про те, як оптимізувати свою  діяльність.

   Чимало важливого на цю тему розповів відомий український журналіст Віталій Голубєв – секретар Національної спілки журналістів України з навчального напрямку, викладач Національного університету “Острозька академія”, головний редактор Видавничого дому “ОГО” (Рівне). Адже саме він видав нещодавно книгу, яка так і називається – “Лайфхак для журналіста: як ефективно використовувати час та інформацію”. Даючи їй оцінку у вступному слові, голова НСЖУ Сергій Томіленко висловився так: «Нечасто на українському книжковому ринку зустрінеш таке практично спрямоване видання для журналістів, яке базувалося б саме на вітчизняному досвіді роботи ЗМІ. Впевнений, праця Віталія допоможе багатьом редакціям і багатьом журналістам віднайти приховані резерви ефективності своєї роботи».

Захід проводився в рамках проекту «Регіональна школа сучасної журналістики», що його реалізовує Тернопільський прес-клуб за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.

image_print
Loading...
Використання матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється тільки за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на www.pressclub.te.ua