Редактори реформованих газет вчилися створювати сучасні, цікаві і прибуткові сайти

У Тернополі відбувся тренінг для керівників реформованих районних газет України на  тему «Як запустити сайт для друкованого ЗМІ та наповнювати його якісним контентом». З часом все більше редакторів починають розуміти, що вихід в Інтернет їхнім виданням таки потрібний, але не знають, з чого почати. Або ж створюють «який-небудь» сайт, копіюють туди скорочені варіанти газетних текстів, і дуже швидко розчаровуються, бо ні бажаного розширення читацької аудиторії, ні збільшення надходжень від реклами це не приносить. Бо насправді, як підкреслила на самому початку роботи з редакторами одна з тренерок, медіаменеджерка та керівниця агенції розвитку локальних медіа “Або” Лєра Лауда ( інтерв’ю з нею читайте дещо пізніше), «сайт газети – це дуже непросто і  дуже важливо». До речі, треба зазначити, що цього разу у Тернополі зібралися ті керівники редакцій, які вже точно вирішили створити сайти своїх видань, а цей тренінг став першим етапом у наданні їм комплексної фахової допомоги у цій справі.

   Впродовж двох днів редактори навчалися основним для створення ефективного сайту речам – від розуміння того, навіщо і який саме він їхнім газетам потрібен, до дрібних технічних нюансів створення та наступної підтримки сайтів. Багато уваги було присвячено організації реклами в інтернет-просторі. А також обговорили низку актуальних питань на кшталт того, що частина редакторів дуже упереджено ставляться до створення сайтів, бо бояться, що це призведе до зниження і так невеликих тиражів друкованих видань. Однією з головних тем була і якість контенту, бо щоб зробити сайт сучасним і популярним, а, отже, і прибутковим, його вміст повинен бути відповідним. Яким саме – окрім Лєри Лауди розповідала і демонструвала на прикладах інша тренерка, виконавча директорка Українського інституту медіа та комунікації і авторка навчального курсу «Текст в епоху мультимедіа» Діана Дуцик. Детально зупинилася вона і на правилах використання чужої інформації та фото з мережі Інтернет та, зокрема, із соціальних мереж, які сьогодні стали для журналістів справжнім «клондайком» тем. Також вона ознайомила слухачів з «Довідником стилю» та надала рекомендації щодо того, якими «центральними» та міжнародними джерелами інформації краще користуватися.

 Тренінг був організований Тернопільським прес-клубом та проводився в рамках проекту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

 

Loading...
Використання матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється тільки за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на www.pressclub.te.ua