Рекламні доходи регіональних інформаційних сайтів у 2017 році зросли на 15.6 %

Асоціація Незалежні регіональні видавці України провела традиційне щорічне опитування експертів з регіональних медіа щодо розвитку рекламного ринку в інформаційних онлайн проектах. В результаті збору та аналізу отриманої інформації виявили, що середньозважений ріст доходів від реклами на регіональних інформаційних сайтах за 2017 рік склав 15,58% у відношенні до 2016 року. Прогноз цього показника на 2018 рік – 19,95% (відносно 2017 р.). Питома вага доходів від онлайн реклами опитаних інформаційних медіа в 2017 році склала майже 15% в загальних рекламних доходах (принт + онлайн).

Діаграма 1: доходів інформаційних медіа в загальних рекламних доходах сайтів та принтових медіа (за даними опитаних компаній):

Бюджетоформуючими сегментами цього ринку минулого року були Будівництво, Робота, Медицина. Ці ж сегменти показали найбільше зростання у 2017 році.

Дані не включають рекламні доходи класифайдів та доходи від політичної реклами. Отримані дані є реальними, не прайсовими, доходами опитуваних інформаційних сайтів, з урахуванням всіх можливих знижок. Дані отримані в результаті опитування керівників рекламних відділів регіональних медіа України, що представляють центральну, північну, східну, західну та південну Україну.

АНРВУ

Loading...
Використання матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється тільки за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на www.pressclub.te.ua