Скільки коштує новообрана міська рада

Громадські активісти провели моніторинг витрат партій та кандидатів на вибори. Моніторинг здійснювали активісти Громадського Руху ЧЕСНО та ГО Активна громада в рамках кампанії “Стеж за грошима”. За час передвиборчої кампанії в Тернополі партії та кандидати в мери витратили близько 5 млн. грн. Найдорожчою була виборча кампанії партії «Свобода», за офіційними даними ця партія витратила 1 554 882 грн. Найменше на вибори до міської ради витратила партія «Народний рух України, 1400 грн. У середньому, щоб отримати один голос тернополян, партіям довелося витратити 51 грн. Найкоштовнішими голоси виборців були для партії “Республіка” та БПП «Солідарність» вони витратили близько 130 грн з розрахунку на 1 виборця.

Активісти кампанії “Стеж за грошима” продовжуватимуть громадський моніторинг новообраної ради та міського голови. Моніторинг буде проводитись за принципами фінансової прозорості та намірів публічно звітувати перед громадою, підтримки доступних та простих інструментів демократії участі, бюджетного регламенту, бюджету участі, незалежного зовнішнього аудиту комунальних підприємств.

Національна кампанія “Стеж за грошима” проходила у 26 містах у серпні – жовтні 2015 року, до її проведення долучилось понад 10 000 громадян. Завданням кампанії було привернути увагу громадськості до питання грошей у політиці та прозорості виборчих фінансів.

За детальною інформацією звертатись до координатора кампанії у м. Тернополі, Омеляна Івана тел. 0983765883

Інформаційна довідка:

Кампанія “Стеж за грошима” втілюється за координації CentreUA спільно з ГО «Інститут “Республіка” і ГО «Активна громада» у партнерстві з Національним Демократичним Інститутом Міжнародних Відносин за фінансової підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та Чорноморським фондом регіонального співробітництва.

image_print
Loading...
Використання матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється тільки за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на www.pressclub.te.ua