5 SMM-лайфхаків для медійників 

Актуальний контент. Намагайтеся бути корисними для своєї аудиторії. Такі пости завоюють більше уваги. Поширюйте їх у групи, де зібралися люди, зацікавлені у певній темі.

Спілкуйтеся! Коментуйте, відповідайте на коменти, реагуйте на пости, де позначена ваша сторінка. Будьте оперативними, драйвовими і ввічливими.

Інтерактив.  Опитування, ігри, розваги – активна взаємодія з аудиторією підвищує прихильність до бренду

Картинка і відео працюють краще, ніж текст. Карикатури, гіфки, меми, колажі, комікси, нестандартні фото – все це сприяє просуванню вашого контенту. Працюють гарно цифри, що вражають, їх треба обігравати.

Поєднання переваг сторінки і групи. Сторінка – це представництво людини, бренду. Група – місце комунікації. Щоб збільшити аудиторію, варто робити і сторінку, і групу.  Запрошуйте лайкати та коментувати друзів і колег, яких може зацікавити тематика сторінки та групи, додайте віджети на своєму сайті, попросіть відомих користувачів порадити вашу сторінку.

Хочете знати більше? 
Читайте поради ведення соцмереж для НУО від Любов Багацька (Liubov Bagatska) тут http://bit.ly/2V77BOZ

Про тренди в SMM в 2019 році можна прочитати від MMR – Marketing Media Review тут http://bit.ly/2Rh2rRj

А як залучити аудиторію, читайте тут http://bit.ly/2SkQVSt

 

За інформацією Інституту розвитку регіональної преси – https://www.facebook.com/irrp.org.ua/

 

Loading...
Використання матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється тільки за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на www.pressclub.te.ua