ІМІ: Кожна третя розміщена у ЗМІ джинса — від Опозиційного блоку

Лідером з розміщення прихованої реклами у всеукраїнських онлайн і друкованих ЗМІ є «Опозиційний блок» (37%), також багато джинси про Тернопільську ОДА і її голову Степана Барну (15%) та Олега Ляшка (8%). По 6% джинси було розміщено на користь Віктора Медведчука та Арсенія Яценюка. Такими є результати дослідження ІМІ на предмет розміщення в матеріалів з ознаками замовлення у 10 інтернет-виданнях («Українська правда», «Ліга», УНІАН, Укрінформ, «Корреспондент», 112 канал, LB.ua, «Страна.ua», «Обозреватель» і «Цензор.нет») та шести друкованих виданнях («Факты и комментарии», «Сегодня», «Вести», «Дзеркало тижня», «КП в Украине», «Газета по-українськи», «Новое время»), що проводиться  за підтримки Інтерньюз Нетворк.

Поодинокі матеріали з ознаками замовлення виходили в центральних ЗМІ на користь Юлії Тимошенко, УКРОПу, голови Харківської ОДА Юлії Світличної та її колеги голови Дніпропетровської ОДА Валентина Резніченка. Найбільше з досліджуваних ЗМІ джисни розмістив УНІАН (28 матеріалів за тиждень), 112.ua (11 матеріалів), LB.ua, газети «Сегодня» та «Газета по-українськи» (по 7 матеріалів). Матеріалів з ознаками замовлення не було виявлено за цей період в «Українській правді», «Укрінформі», «Цензор.net» та «Ліга.net» та газеті «Факты и комментарии». Варто також відзначити, що 97% виявленої джинси в онлайн-виданнях є політичною, тоді як у друкованих виданнях — 47%.

Детальніше з результатами дослідження та методологією можна ознайомитись на сайті ІМІ.

 

Loading...
Використання матеріалів, розміщених на сайті, дозволяється тільки за умови прямого, відкритого для пошукових систем гіперпосилання на www.pressclub.te.ua