11 травня 2016 року тренінг для представників комунальних ЗМІ- юридичні аспекти та робота реклами

10.05.2016, 00:02
136 Переглядів

Представників комунальних друкованих ЗМІ Тернопільщини запрошують до участі у тренінгу на тему: «Юридичні аспекти роздержавлення комунальних ЗМІ. Організація роботи рекламної служби в умовах ринкової економіки». Тренінг відбудеться 11 травня (середа) готель «Тернопіль» вул. Замкова, 14 конференц-зал №2 (3-ій поверх)

Мета: Сформувати розуміння керівниками комунальних медіа важливості рекламної служби в умовах самофінансування, показати приклади роботи рекламних служб успішних медіапідприємств, їх структури, а також варіанти активізації продажів реклами в друковані та онлайн медіа.
Цільова аудиторія: редактори, комерційні директори та керівники відділів реклами комунальних видань.

Тренер ОЛЕКСАНДР ЛЮТИЙ – медіа-юрист Інституту розвитку регіональної преси. Закінчив факультет міжнародного права Академії адвокатури України. Працює в таких проектах: – юридична допомога для журналістів,- моніторинг веб-сайтів органів влади і ВУЗів, – витребування декларацій чиновників та перевірка даних.
Тренер БОРИС РОДІЄВСЬКИЙ – Член Асоціації українських медіа-консультантів, один з провідних тренерів Інституту розвитку регіональної преси www.irrp.org.ua та Інтерньюз Україна http://internews.ua/ . Провів декілька десятків тренінгів та консалтингових проектів на замовлення громадських організацій України, Бєларусі, Казахстану. Автор книг «Те, що повинен знати та вміти менеджер відділу реклами ЗМІ», «Відділ продажу, практичні рекомендації керівнику».
Досвід практичної роботи в медіабізнесі з 1994 року від рекламного агента до першого заступника генерального директора медіа корпорації RIA (Вінниця, Тернопіль, Хмельницький, Козятин і т.д.) також створював і відповідав за роботу відділів реклами мережі міських газет «Газета по-киевски» (Львів, Донецьк, Харків, Одеса). Зараз засновник РА «Агентство газетної реклами».

ПРОГРАМА ТУТ Тренінг-для-ЗМІ-11-травня-2016

Проект «Реформа роздержавлення комунальних друкованих ЗМІ у Тернопільській області» реалізовується Тернопільським прес-клубом у партнерстві з Тернопільською обласною державною адміністрацією за підтримки програми «Український Медійний Проект (У-Медіа)».

10.05.2016, 12:02
136 Переглядів