Телерадіокомпанії оприлюднили ( зокрема, в газеті Верховної Ради «Голос України») свої розцінки на політичну рекламу під час передвиборної президентської кампанії. Згідно з цією інформацією, максимальна вартість 1 хвилини радіо-ефіру в найвигідніший час становить для кандидата 4 гривні за секунду. Саме така ціна у Києві в денний час на радіо «Шансон», а в нічний вона там удвічі менша.Тим часом у Львові та інших крупних містах України політична реклама на радіо коштує від 0,3 грн/сек. до 1,5 грн/сек., в менших же обласних центрах і містах районного значення – від 0,1 до 0,8 грн/сек. Приблизно такою вона є і на Тернопільщині.
Щодо телереклами, то найдешевшу – 0,24 гривні за секунду – пропонує в своєму ефірі малопопулярний канал «Оце» з першої години ночі до шостої ранку. Секунда нічного ефіру на “Новому каналі”, “СТБ”, М1 і ICTV коштуватиме 1,2 гривні, а на NewsOne – вже аж 520.Серед найдорожчих (до 5658 грн під час прайм-тайму з 18.00 до 19.00 в робочі дні ) – балачка кандидатів на телеканалах “Україна”, “Футбол 1” і “Футбол 2”. Для порівняння, ціна секунди в цей же час на “Новому каналі” вартуватиме 872,4 грн в неділю і 495,6 грн у будні. На “СТБ” – відповідно 1296 і 668,4, на ICTV – 886,8 грн у неділю і 927,6 у будні, на “Інтері” – 2660 гривень у будь-який день тижня.
У Тернополі, відповідно до даних, опублікованих в обласній газеті «Свобода», ціна 1 секунди секунду передвиборної агітації на новому місцевому телеканалі «Тернопіль 1» становить, залежно від часу доби, від 8 до 15 гривень. А на «ТV-4» – від 2 до 40 гривень без ПДВ.
Фото з сайту https://detector.media