Редактори районних газет вчились бути конкурентними на ринку

05.04.2017, 10:22
225 Переглядів

Редактори та представники друкованих комунальних видань області взяли участь у тренінгу: «ЕКОНОМІКА РЕФОРМОВАНИХ ДРУКОВАНИХ ЗМІ: ПРОБЛЕМИ, РИЗИКИ, МОЖЛИВОСТІ». Газетярі розглядали шляхи створення на базі колишніх комунальних газет сучасних прибуткових приватних підприємств. Учасники тренінгу практикувались складати економічні стратегії та бізнес-плани розвитку ЗМІ, формувати структуру доходів та витрат. На прикладі кількох місцевих газет зроблено фінансовий мікро-аналіз творчо-видавничої діяльності редакцій, можливості нарощування тиражів передплати та роздрібного продажу, урізноманітнення джерел доходів і зменшення виробничих витрат. Представники редакцій ознайомились із принципами формування роздрібної ціни видання, аби не продавати газети в збиток.

Окремий блок розглянутих питань стосувався шляхів збільшення надходжень від реклами, формування ціни рекламної площі, можливостей кооперації зусиль в рекламній сфері. Своїм досвідом ділився Валерій Горобець, медіа-тренер, експерт спільної програми ЄС та РЄ «Зміцнення інформаційного суспільства в Україні», редактор Новотроїцької районної газети «Трудова слава» (Херсонська область), Заслужений журналіст України.

Тренінг проводиться Тернопільський прес-клубом у рамках проекту «Комплексна підтримка друкованих ЗМІ різних регіонів України в процесі роздержавлення та налагодження їх самостійної діяльності» при підтримці “Українського медійного проекту” (У-Медіа), що реалізується Інтерньюз в Україні та фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

05.04.2017, 10:22
225 Переглядів