Теледослідження: що дивляться тернополяни

30.05.2018, 21:16
318 Переглядів

Дослідницькою компанією «Фактум Груп» на замовлення Незалежної асоціації телерадіомовників було проведено перше індустріальне  дослідження  регіональних телекомпаній-  «Локал-ТБ». У Асоціації вже є досвід організації та контролю подібних досліджень, яскравий приклад цьому індустріальне дослідження радіослухання в Україні. У «Фактум Груп» є досвід у медіадослідженнях, оскільки  компанія регулярно проводить індустріальне дослідження української інтернет аудиторії, а також вже понад 20 років проводить високоякісні професійні маркетингові та соціологічні дослідження.

Дослідження проводилось у період: 1 хвиля: 25 червня – 28 серпня 2017, а друга хвиля: з 23 жовтня – 10 грудня 2017, участь у ньому взяли мешканці 11 міст України, віком 18-54 роки. Загальна вибірка склала 12000 респондентів (1600 респондентів у великих містах і по 800 респондентів в інших).

У Тернополі серед регіональних компаній за тижневим охопленням перше місце посідає TV-4 (26.8%), друге – TTБ(12,4%), третє IHTБ(9,4%).  За словами директорки  TV-4  Юлії Винокур, “першість Тернопільській регіональній телекомпанії забезпечують: добра впізнаваність бренду в регіоні та сталі позиції компанії в регіоні вже тривалий час- 27 років». Подобається тернополянам інтерактивне спілкування з аудиторією; врахування пропозицій та думок глядачів. Окрім цього канал є партнером, спонсором багатьох заходів, проектів, в т.ч. соціальних, молодіжних, дитячих, спортивних.

Телеканал веде мовлення на різноманітних платформах, проводить трансляцію в аналоговому та цифровому режимах, у всіх кабельних мережах області. У телекомпанії є сайт з он-лайн трансляцією, також активно використовуються діджитал ресурсів:  сторінки в ФБ та Інстаграм, власний канал в Youtube. Найбільш впізнаваними та улюбленими програма є: новини “Провінційні вісті”, програми “Наші вітання”, “Сільський календар”, програми у прямому ефірі “Формула здоров”я”, “Межа правди”, щонедільна пряма трансляція з Катедрального собору Тернополя, спецпроекти у прямому ефірі і з стрім-включеннями “Хто, як не ми?”, “Голос громад”, “Акценти”, щорічні BTL-акції: Різдвяні, Великодні, Файне місто Тернопіль та інші.

http://www.nam.org.ua/news/novini-nam22/nezalegna-asotsiatsiya-teleradiomovnikiv-ta-faktum-grup-proveli-doslidgennya-dlya-regionalnih-teleka09/?mm=

 

30.05.2018, 09:16
318 Переглядів