«Як велосипед генерує гроші?»

27.09.2017, 09:01
178 Переглядів

Громадська організація «Асоціація велосипедистів Києва» продовжує прийом аналітичних медіаматеріалів на I хвилю конкурсу «Як велосипед генерує гроші?». Дедлайн – 5 жовтня 2017 р. Сума призових для 1 місця становить 6 тисяч гривень за умови відповідності матеріалу всім умовам конкурсу. Конкурс проходить за фінансової підтримки посольства Великої Британії в Україні.

До розгляду в конкурсі приймаються журналістські матеріали з аналізом економічного ефекту для суспільства від їзди на велосипеді та інвестицій у розвиток велоінфраструктури та/або інфраструктури для пішоходів на прикладі України та Європи.

Конкурс проходить двома хвилями серед авторів аналітичних журналістських робіт, розміщених на українських національних та регіональних медіаплатформах (друковані, теле-, радіо- та онлайн-ЗМІ).

До розгляду в конкурсі І хвилі приймаються медіаматеріали, оприлюднені в період з 1 червня до 5 жовтня 2017 року. Відбір проходить на конкурсній основі. Учасники конкурсу надсилають онлайн-форму заявки з посиланням на публікацію: https://goo.gl/ZBnJH9

Кожен з авторів може подати до відбору від 1 до 3-х матеріалів. Відбір учасників здійснюватиме Конкурсна комісія(представники Асоціації велосипедистів Києва та запрошені експерти) за критеріями, вказаними нижче.

ХТО МОЖЕ ПОДАВАТИ ЗАЯВКУ?                                                     

Автори аналітичних матеріалів у загальнонаціональних та локальних ЗМІ (друковані, теле-, радіо- та онлайн-ЗМІ) усіх форм власності.

ТЕМАТИЧНІ КРИТЕРІЇ ДО МАТЕРІАЛІВ

У рамках конкурсу надаються призові (6 тис. грн) за медіаматеріал з аналізом економічного ефекту для суспільства від їзди на велосипеді та інвестицій у розвиток велоінфраструктури та/або інфраструктури для пішоходів на прикладі України та Європи.

Дослідження Європейської федерації велосипедистів «Велосипедна економіка Євросоюзу» ясно вказує на те, що переваги їзди на велосипеді виникають не лише у специфічних ізольованих сферах, таких як транспорт або охорона довкілля, але й у багатьох інших сферах: зайнятість населення, охорона здоров’я, енергія та ресурси, розвиток малого і середнього бізнесу, туризм, якість громадського простору, мобільність населення та соціальна інтеграція.

ФОРМАЛЬНІ КРИТЕРІЇ ДО МАТЕРІАЛІВ

  • До розгляду в конкурсі приймаються лише аналітичні медіаматеріали, які містять факти, аргументи, кейси ефективності інвестицій у велосипедну та/або пішохідну інфраструктури та економічних переваг від їзди на велосипеді.
  • Мінімальний обсяг матеріалу – 5 тис. знаків (з пробілами), максимальний – 10 тис. знаків.
  • Теле і радіо-матеріали допускаються до участі в конкурсі за умови онлайн-публікації на сайті ЗМІ та в супроводі тексту, який звучить у сюжеті.

ВИМОГИ ЯКОСТІ ДО МАТЕРІАЛІВ:

  • Тема має бути чітко і зрозуміло розкрита в матеріалі, що відповідатиме запитам конкурсу;
  • Автори мають дотримуватися всіх журналістських стандартів: достовірність, збалансованість, відокремленість фактів від думок та оцінок автора, точність і повнота інформації;
  • Розробники матеріалів обов’язково мають залучати декілька експертних думок і дані досліджень;
  • Матеріали мають бути побудовані з урахуванням гендерного балансу;
  • Великою перевагою буде використання мультимедійних інструментів: фото, відео, інфографіки тощо або створення лонгрідів.

ПОДАННЯ ЗАЯВКИ НА УЧАСТЬ

Для участі у I хвилі конкурсу «Як велосипед генерує гроші?» потрібно надіслати на розгляд конкурсної комісії аналітичний медіаматеріал, оприлюднений в українських ЗМІ з 1 червня до 5 жовтня 2017 року. Для цього слід заповнити заявку за посиланням:  https://goo.gl/ZBnJH9

Перед створенням медіаматеріалів, радимо ознайомитися з дослідженням «Велосипедна економіка Євросоюзу», яке допоможе зрозуміти, що переваги їзди на велосипеді виникають не лише у специфічних ізольованих сферах, таких як транспорт або охорона навколишнього середовища, а й у багатьох сферах економіки.

Останній термін заповнення і надсилання заявки: п’ятниця, 5 жовтня, 23:59. Результати першої хвилі конкурсу будуть повідомлені в листопаді 2017 року на сайті Асоціації велосипедистів Києва

Учасники кожної хвилі можуть подаватись на конкурс повторно за умови надання нових матеріалів.

Додаткову інформацію можна отримати в координатора конкурсу: Марина Блудша, медіакоординатор Асоціації велосипедистів Києва, e-mail: media@avk.org.ua, 097 793 05 69.

 

27.09.2017, 09:01
178 Переглядів