Електоральні симпатії тернополян та їх довіра до висвітлення передвиборчої кампанії в місцевих ЗМІ

17.10.2012, 15:28
100 Переглядів

Сьогодні у Тернопільському прес-клубі Тернопільський Дослідницький Центр Соціальних Технологій представив результати соціологічного дослідження «Електоральні симпатії тернополян та їх довіра до висвітлення передвиборчої кампанії в місцевих ЗМІ». Опитування проводилося на замовлення Тернопільського прес-клубу в рамках реалізації проекту від У-Медіа «Вибори 2012».

Аудиторія дослідження – населення Тернополя віком від 18 років і старші.
Тема вибірки – квотна, репрезентативна для дорослого населення міста за статтю та віком.
Вибіркова окупність – 600 респондентів.
Метод дослідження – індивідуально-стандартизоване інтерв`ю за місцем проживання
Стандартна похибка вибірки – при довірчій  ймовірності (р)=0.95 похибка складає +/- 4,3%.
Термін проведення дослідження – 8-15 жовтня 2012 року

17.10.2012, 03:28
100 Переглядів