Журналісти мають пам’ятати – інформування щодо виборів повинно здійснюватися збалансовано. Так вимагає закон

13.10.2014, 23:06
68 Переглядів

Про це на зустрічі із представниками тернопільських ЗМІ у Тернопільському прес-клубі наголосили медіа-юрист, тренер Інституту розвитку регіональної преси (Київ) Людмила Панкратова та  медіа-експерт, менеджер проектів Інституту демократії ім. Пилипа Орлика, керівник проекту з моніторингу регіональних медіа УОЦР (Київ) Світлана Єременко.  На зустрічі із журналістами йшлося про те, які виклики та небезпеки можуть очікувати ЗМІ під час висвітлення виборчої кампанії. За словами Світлани Єременко,  перед виборами кожен третій матеріал у ЗМІ є таким, яким можна назвати «джинсою», а, отже, порушенням. Таку ситуацію показують дослідження. «Мас-медіа повинні інформувати читачів, слухачів, глядачів про суб’єктів виборчого процесу збалансовано, – наголосила Людмила Панкратова. – Кожна  реклама повинна бути ідентифікована. В іншому випадку – це пряме порушення закону. А також – етичних норм журналістики. Допускати цього не можна, якщо ми будуємо демократичне суспільство». Юрист також наголосила на тому, що особливо уважно потрібно ставитися ЗМІ  до результатів рейтингів та опитувань – інформацію перед подачею потрібно перевіряти.

Захід ініційований Інститутом демократії ім. Пилипа Орлика (м. Київ) за підтримки USAID через Інтерньюз Нетворк.

13.10.2014, 11:06
68 Переглядів