Хто найбільше не любить політичні шоу

10.12.2012, 13:44
122 Переглядів

За результатами опитування, проведеного нещодавно Київським міжнародним Інститутом соціології, найбільш відомими суспільно-політичними програмами в Україні є «Шустер Live» на Першому національному та «Велика політика» з Євгеном Кисельовим на Інтері — знають ці передачі 84% і 80% опитаних відповідно. Найбільш популярною визнано «Шустер Live» (її дивиться з різною частотою 53% респондентів). На другому місці – «Велика політика», яку з різною частотою дивиться 46% опитаних. Далі йде «Свобода слова» на ICTV з ведучим Андрієм Куликовим (32%) та Програма «Республіка» з Анною Безулик на 5-ому каналі (20%).
При тому, що переважна більшість громадян добре знають про існування таких суспільно-політичних передач, регулярних їх глядачів не так і багато. Регулярно переглядають «Шустер Live» (3–4 з 4 випусків програми протягом останнього місяця) 12% населення, 11% населення регулярно дивляться «Велику політику», 5% — «Свободу слова», 3% — «Республіку». Хто є регулярними глядачами таких передач?
Аудиторія різних суспільно-політичних програм переважно схожа. Основна питома вага регулярних глядачів таких передач — люди старшого (45–59 років) та похилого віку (старші за 60), вони складають близько 70% тих, хто переглянули 4 з 4 останніх випусків передач. За родом своєї діяльності люди, що перебувають на пенсії — це майже половина регулярних глядачів програм, а близько 40% глядачів — це працююче населення країни. Серед тих, хто є глядачами суспільно-політичних програм не постійно, але, тим не менш, досить регулярно їх переглядають є як чоловіки, так і жінки. Близько 60% тих, хто дивився такі 3 програми на місяць — люди середнього (30–44 років) та старше середнього віку (45–59 років). Половина такої аудиторії — працююче населення України.
А хто взагалі не дивиться і не знає про такі передачі?
Молоді люди частіше, ніж інші, не знають про існування таких суспільно-політичних передач. Особливо це стосується таких програм як «Шустер Live» та «Велика політика» — третина тих, хто не знає про існування таких передач — молодь віком 18–29 років. Щодо інших програм, то у кожній з вікових когорт розподіл тих, хто не знає про такі передачі, є практично рівномірним. Жінки знають менше про існування цих програм, ніж чоловіки (на 5–7%). У центрі України відсоток тих, хто не знає про ці програми, є вищим, ніж в усіх інших областях. Також не знають про існування таких передач переважно респонденти з низьким освітнім рівнем. Чим молодшим є респондент, тим частіше він каже, що взагалі не дивиться подібні суспільно-політичні програми.

10.12.2012, 01:44
122 Переглядів