“Фільтр” медіаграмотності від міністерства

05.08.2021, 22:51
529 Переглядів

Міністерства культури та інформаційної політики презентувало оновлений бренд національного проєкту з медіаграмотності ФІЛЬТР.

Як інформує сайт цього Міністерства https://mkip.gov.ua , в рамках заходу також відбувся діалог між представниками цього відомства та представниками понад 20 українських медіа щодо шляхів впровадження медіаграмотності. «Вкотре наголошу, що діалог влади та громадськості — вкрай важливий. Працювати у зв’язці та разом приймати рішення — запорука адекватної та зрілої співпраці. Тільки так ми можемо досягти консенсусу. Тому презентація проєкту ФІЛЬТР з медіаграмотності й відбувається із залученням медіаспільноти», — зазначив у своєму виступі міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко. Як повідомляється, «фокус спілкування учасників був зосереджений на популяризації навичок критичного мислення та створення спільних ініціатив для легкого розуміння теми медіаграмотності із залученням якомога більшої кількості креативних та нестандартних підходів».

    Валерія Ковтун, менеджерка проєкту з медіаграмотності ФІЛЬТР, представила його оновлений бренд та окреслила його пріоритети і стратегічні цілі, а також розповіла про ініціативи, які будуть реалізовані найближчим часом. Серед таких, зокрема, запланована публічна дискусія на тему «Сучасна Україна в європейському інфопросторі. Як медіакультура будує наш імідж за кордоном?», офіційний запуск онлайн-порталу з медіаграмотності та презентація книги з медіаграмотності для дітей. «Одним з важливих елементів, які прямо впливають на індекс медіаграмотності, є довіра до медіа. Тому у втіленні національних ініціатив з медіаграмотності підтримка від медіа та їхні прояви соціальної відповідальності є надважливими. Ми завжди раді почути коментарі та пропозиції від представників ЗМІ, щоб обрати найефективніші формати та наративи для просування медіаграмотності», – сказала  Валерія Ковтун.

05.08.2021, 10:51
529 Переглядів