Медіа запрошують до участі у конкурсі щодо протидії тютюновій пропаганді

04.06.2021, 17:30
445 Переглядів

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує Грантову програму «Media Fellowship» щодо протидії тютюновій пропаганді. Її мета – підтримати українських медійників та лідерів думок, які висвітлюють проблему вживання тютюнових виробів і необхідності законодавчих змін у контролі над тютюном в Україні.

Сума гранту — 5 тисяч доларів США.

Подати заявку на участь можна за посиланням.

Дедлайн подачі заявки — до 14:00 15 червня 2021 року (вівторок).

Грантова комісія обере найбільш вдалі пропозиції та оголосить результати 30 червня 2021 року на сайті.

ТЕМАТИКА ПРОЄКТІВ MEDIA FELLOWSHIP – 2021:

  • ухвалення комплексного антитютюнового законопроєкту №4358 і тактики, які застосовують тютюнові лобісти, з метою послаблення і блокування розгляду антитютюнового законопроєкту №4358;
  • акцизна політика й інші заходи зниження попиту на сигарети та тютюнові вироби для електричного нагрівання (ТВЕН) й електронні сигарети у 2021 році та тактики тютюнового лобі щодо тиску на Парламент із метою зменшення акцизних ставок;
  • тактики тютюнових компаній для залучення дітей та молоді до куріння; використання агресивної реклами, підліткове куріння, продаж ТВЕНів неповнолітніми; маніпулятивний маркетинг електронних пристроїв для куріння як «менш шкідливих» виробів.

Медіапроєкти мають розглядати обрану тему через історії окремих людей, зміни в житті їхніх сімей, історії пацієнтів, які страждають від захворювань, пов’язаних з курінням, тощо. Звертаємо увагу, що така подача може бути частиною матеріалу, а не весь контент побудований на «герої».

СЕРЕД МАТЕРІАЛІВ ГРАНТОВОЇ ПРОГРАМИ МОЖУТЬ БУТИ:

  • документальний фільм – хронометраж до 60 хвилин (для телебачення або YouTube);
  • фільм-розслідування – хронометраж до 60 хвилин (для телебачення або YouTube);
  • проєкт у форматі відеоблогу – мінімум 7 серій тривалістю від 10 хвилин кожна;
  • серія із 6 текстових публікацій – від 7 тис. знаків кожен матеріал (наприклад, журналістські розслідування, лонгріди, аналітичні матеріали тощо);
  • серія із 6 випусків авторського проєкту на радіо – хронометраж від 20 хвилин кожен;
  • інші типи контенту, які, на думку автора, можуть якнайкраще розкрити тематику та залучити більшу аудиторію.

! Апліканти, які оберуть у якості грантового матеріалу фільм, повинні також публікувати протягом трьох місяців по одному тизеру протяжністю 30 – 60 с.

ДО УЧАСТІ ЗАПРОШУЄМО:

  • журналістів – представників медіа (друковані, онлайн, ТБ, радіо);
  • незалежних журналістів;
  • медіа;
  • блогерів, лідерів думок (понад 50 000 підписників у профілі в соціальній мережі; понад 90 000 підписників на YouTube).

Перевага буде надана ексклюзивним матеріалам, можливості їхнього поширення на різних платформах одного або декількох медіа, а також ЗМІ, які популяризують і дотримуються цінностей громадського здоров’я.

Фінансування грантового проєкту відбуватиметься поетапно. Після перемоги грантоотримувачі протягом двох днів до 2 липня 2021 року (15:00) мають надати документальне підтвердження від медіа, в якому заплановане поширення грантових матеріалів на заявлену тему. Контент може бути надісланий комісією на доопрацювання із зазначенням конкретних запитань, які необхідно розкрити.

ПОВНА ІНФОРМАЦІЯ ПРО ГРАНТОВУ ПРОГРАМУ.

Додаткову інформацію ви можете отримати в координаторки проєкту Олесі Савенко (osavenko@internews.ua, 093 701 36 23).

04.06.2021, 05:30
445 Переглядів