Оголошено конкурс для радіостанцій і телеканалів

11.05.2022, 13:28
398 Переглядів

Війна в Україні змінила наші життя, розкидала по світу, відправила на фронт, розлучила сім’ї. Як жити тепер, де шукати відповіді на складні запитання, як допомогти собі та іншим пережити особисте та колективне горе, і як відновити життя після нашої спільної перемоги – про все це нові формати від «Лабораторії форматів» Національної асоціації медіа. Спільно з локальними мовниками ми будемо створювати актуальний та затребуваний контент для українців, які допоможуть нам наблизити нашу перемогу, пережити  втрати, об’єднатися та разом відбудовувати спільне майбутнє у нашій незалежній та вільній Україні.

🚩 Креативна команда «Лабораторії форматів» підготувала 4 формати, з яких 3 – можна одночасно робити і радіостанціям, і телеканалам.  Всього буде виділено 14 грантів по 55 тис. грн кожен. Гранти цьогоріч з однаковим бюджетом, однак за ці гроші радіокомпанії повинні виготовити 10 епізодів, а телекомпанії – 5. Це пов’язано з технічними особливостями створення готових програм.

У четвертому оновленому сезоні форматів від «Лабораторії форматів» будуть представлені такі проєкти:

  • 👉«Близько до серця». Радіо/телеформат. Формат про психологічну підтримку людей, про мобілізаційну свідомість, про агресію, окупацію, евакуацію і все те, що українці можуть дуже близько брати до серця. У студії ведучі зачитуватимуть реальні питання від слухачів, а психолог – консультуватиме щодо того, як вирішити ці проблеми.
  • 👉«Я повернусь». Радіоформат. Проєкт про те, як війна роз’єднала закохані пари. Журналісти знаходять такі пари і просять переслати листи чи повідомлення, які закохані писали одне одному. Ведучі озвучують листування закоханих, які передають емоції та переживання, що пережили пари під час війни.
  • 👉«Нові правила». Радіо/телеформат. Експерти в студії фокусуються на тому, які зміни принесла у життя українців війна, які уроки ми мали винести з неї, які з’явилися нові правила поведінки, нові реакції, нові суспільні договори.
  • 👉 «Країна мрій». Радіо/телеформат. Формат про життя після перемоги з практичними порадами про входження у довоєнне життя. Під час кожної програми окремі спеціалісти розповідають про те, як налагодити життя, бізнес, соціальні зв’язки.

Проєкт «Лабораторія форматів» реалізується Національною асоціацією медіа за підтримки Медійної програми Internews.
Для команд медіакомпаній, які виграють гранти, експерти «Лабораторії форматів» проведуть тренінги, під час яких розкажуть про творчі, технічні та організаційні особливості виробництва програм.
Порядок проведення конкурсу:
Компанії, які хочуть взяти участь у конкурсі, мають ознайомитись з форматом і до 20 травня 2022 року надіслати на електронну адресу ftt.fvn@gmail.com пакет скан-копій документів, з підписом та печаткою, що має містити:

  • Заповнену заявку – https://forms.gle/Qj8euwLfheSvP6UUA
  • Бюджет на виробництво програм (в довільній формі);
  • Мотиваційний лист (у довільний формі).

Заявки будуть оцінені проєктною командою до 30 травня 2022 року на основі таких критеріїв:

  • Наявність відповідної мотивації – 20%
  • Наявність необхідної команди та ресурсів – 20%
  • Обґрунтованість бюджету – 20%
  • Наявність релевантного досвіду – 20%
  • Причетність до мережі членів НАМ – 20%

Зверніть увагу, що заявки від медіакомпаній з неповним комплектом документів до участі в конкурсі не допускатимуться.

Контактна особа:

Керівник виробництва та контенту НАМ Віталій Федорчук.

+380 67 501 20 10

ftt.fvn@gmail.com

11.05.2022, 01:28
398 Переглядів