Тренінг «Community Media: комунікації, розвиток, монетизація»

28.09.2018, 09:25
616 Переглядів

ГО «Інтерньюз-Україна» разом з моніторинговою організацією «Черіті Тюнер» оголошує набір на практичний тренінг «Community Media: комунікації, розвиток, монетизація».  Медіа Громади (Community Media) – принципово новий для України тип засобів масової інформації. Це «соціальні стартапи», що живуть життям своєї громади, захищають інтереси, інформують та згуртовують членів громади. 

Це поглиблений практичний курс, програма розрахована на учасників, які мають або підтверджений досвід керівної роботи в медіа, або підтверджений організаторський досвід в суспільно-важливих проектах.

Основні теми курсу:

  • Як працюють МГ в Україні та світі;
  • «Теорія Змін» – критерії суспільної користі, міжнародні стандарти Прозорості & Порядності в роботі МГ;
  • Дослідження цільових аудиторій та залучення волонтерів;
  • Контент-стратегії та організація інформаційних кампаній;
  • Монетизація та фандрайзинг для МГ;
  • Стратегія розвитку місцевого (малопотужного) телерадіомовлення: як МГ отримати частоти?

Тренінг складається з 4-х практичних сесій у Києві (тривалість кожної сесії – 3 дні), між сесіями учасники працюють над дистанційними завданнями. Відбір учасників проходить на конкурсній основі – за змістом надісланих заявок та результатами співбесіди з тренерами.

Заявку можна заповнити ТУТДедлайн прийому заявок – 3 жовтня 2018 р.  

Участь у тренінгу безкоштовна, учасникам оплачується проїзд до/з Києва, проживання та харчування (обіди) в дні практичних сесій.

Дати сесій:

1 сесія: 19–21 жовтня

2 сесія: 2–4 листопада

3 сесія: 16–18 листопада

4 сесія: 30 листопада–2 грудня

Тренери
Павло Новіков – медіаменеджер, тренер, журналіст. Понад 20 років досвіду в ЗМІ та неприбутковому секторі, працював на ВВС, Радіо Свобода, був головним режисером Нового каналу, зараз є ведучим ранкових ефірів на Радіо НВ. Катерина Жук – маркетолог, тренер, консультант. Понад 15 років досвіду в медіа (маркетинг, спонсорство, продажі), успішні комунікаційні соціальні проекти для UNICEF, УББ, Amnesty International, Anex Tour та ін.

Додатково
Законодавство, що регулює діяльність Медіа Громад, є частиною зобов’язань України в рамках Угоди про Асоціацію з ЄС – саме в такий тип медіа мають (згідно стратегії) перетворитися роздержавлені муніципальні теле- і радіокомпанії.

За додатковою інформацією звертайтеся, будь ласка, до координатора проекту Дмитра Зінчука, тел. 095 085 18 84, dzinchuk@internews.ua.

28.09.2018, 09:25
616 Переглядів