Лайфхак: як швидко збирати інформацію для новин із Twitter

06.07.2018, 08:41
273 Переглядів

У пошуках інформації журналісти моніторять десятки видань по всьому світу, а також різні соціальні мережі. Однією з найбільш оперативних і активних платформ сьогодні залишається Twitter, в якому медіаперсони на рівних з простими користувачами розміщують короткі і місткі пости. Сайт journalism.co.uk  пропонує новачкам і досвідченим працівникам ЗМІ звернути увагу на застосунок TweetDeck, зручний інтерфейс якого значно полегшить пошук новин.

TweetDeck є десктопним застосунком і користуватися ним можна відразу без установки і без додаткової реєстрації. Він дає змогу переглядати кілька категорій в одному інтерфейсі, що дуже зручно під час роботи з кількома профілями в соцмережі.

Кожну секунду в Twitter публікуються нові пости, і щоб не потонути в цьому потоці інформації, достатньо користуватися допоміжними інструментами, фільтруючи інформацію так, як зручно користувачеві. Нижче наведено поради, як організувати роботу в застосунку TweetDeck, щоб оперативно працювати з соцмережею як із джерелом інформації.

Для початку, щоб отримати доступ до функцій програми, необхідно натиснути на значок «плюс» на панелі навігації та обрати команду «Додати колонку».

  1. Пошук

Основна колонка застосунку TweetDeck – це «Пошук». З його допомогою можна знайти твіти, що містять певне слово, фразу або хештег. Ви також можете використовувати слова типу OR і AND для пошуку кількох фраз одночасно. Наприклад, якщо ви відстежуєте новини, пов’язані з природними катаклізмами, то можете ввести в пошуковий рядок «землетрус OR виверження вулкана OR повінь».

У цій колонці інформацію можна фільтрувати за кількома параметрами, зокрема й датою публікації, мовою, кількістю взаємодій з твітом (яку мінімальну кількість лайків, коментарів і ретвітів він повинен мати). Таким чином ви зможете швидко отримувати твіти, які раніше могли проґавити.

2. Список

Наступна важлива колонка – «Список». Створення списку стане в пригоді тим, хто хоче стежити за певною групою користувачів. У цій колонці будуть з’являтися твіти від людей, які вас цікавлять. Перевага перед звичайною твітерівською стрічкою в тому, що ця колонка є ніби додатковою, ви продовжуєте бачити інші колонки в одному вікні (у застосунку можна скролити стрічку вліво і вправо).

Під час створення списку ви даєте йому назву. Наприклад, список «медіаперсон» може містити членів певної політичної партії або власників бізнесів, про які пише ваше видання. Цю функцію можна також використовувати для моніторингу місцевих органів влади

3. Колекція

У цьому розділі ви можете збирати групи твітів на цікаву для вас тему. Щоб додати твіт у список, потрібно перетягнути його в цю колонку. Замість того щоб шукати необхідні пости в різних колонках, можна зберігати твіти в «Колекцію» для подальшого використання. Це не скоротить обсяг інформації, але зробить її легкодоступною.

Ця функція особливо корисна буде команді, яка має доступ до одного акаунту у Twitter. Таким чином учасники команди зможуть формувати інформаційну картину дня і генерувати ідеї для новин та історій.

4. Лайки

Щоб шукати новини з конкретної теми, можна моніторити не тільки першоджерела, а й пости, які ці джерела лайкнули в Twitter. Різні організації та ЗМІ часто лайкають новини, які стосуються їхньої сфери. Відстежуючи уподобання тих, хто вас цікавить, ви зможете бачити стрічку новин їхніми очима. Це допоможе подивитися на ситуацію під різними кутами.

Також за допомогою цієї функції можна шукати нові контакти, нішеві організації і маловідомих громадських діячів.

5. Згадки

Логічно, що в колонці «Згадки» (Mentions) можна відстежувати твіти, в яких користувачі відзначили особистостей або організації, що вас цікавлять. Це допоможе, наприклад, моніторити громадську думку про конкретну людину (напередодні виборів у Україні – тема досить актуальна).

Ви також зможете дізнатися, що медійні особи говорять один про одного. Твіти в цій колонці також можна фільтрувати за кількістю лайків, ретвітів і коментарів.

Джерело: Телекритика

06.07.2018, 08:41
273 Переглядів