«Актуальність можливостей пошуку заробітку для роздержавлених ЗМІ зараз стоїть дуже гостро»

26.02.2020, 15:01
434 Переглядів

  У Полтаві відбувся дводенний тренінг для редакторів та  менеджерів реформованих газет Полтавської, Чернігівської та Житомирської областей на дуже актуальну тему – «Організація ефективної рекламної служби редакції. Як максимізувати продажі у медіа».

   Цей захід – один з низки, які організовує Тернопільський прес-клуб в рамках виконання проекту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews. В грудні такий тренінг відбувся у Тернополі, в січні – у Харкові, а вже 28-29 лютого проходитиме в Одесі. «Актуальність можливостей пошуку заробітку для роздержавлених ЗМІ зараз стоїть дуже і дуже гостро, – зазначає медіа-тренер Антон Онуфрієнко. –  Їх фактично поставили в такі умови, коли ти або змінюєшся, або «помираєш», все реально дуже жорстко. І наше завдання – допомогти цим виданням вийти з ситуації, з якою вони самі справитися не можуть.  Це велика кількість людей по всій країні, і це люди, які можуть фактично втратити можливість реалізовуватися у своїй професії. Щоб зберегти газети, їм потрібно докласти певних зусиль, і є  2 головні речі, які їм точно необхідно зробити. Перше – це створення контенту онлайн, і щоб він був на достойному рівні. І друге – це навчитися продавати, бо якщо не монетизуватися і не розуміти, як це робити, то все може бути дуже складно».

    В ході тренінгу Антон Онуфрієнко ділився найсучаснішими знаннями та великим досвідом  щодо створення рекламного продукту та ефективних продажів. Було також багато практичних завдань, виконуючи які, керівники та менеджери газет навчалися креативності у рекламній справі та обмінювалися вже власним досвідом. Далі – кілька думок, що ними поділилися учасники тренінгу.

  Олександр Назаренко, директор ТОВ «Медіа-центр «Наше слово», голова Чернігівської обласної організації Національної спілки журналістів України:

   – Проблема в тому, що в більшості редакцій районних газет досі не з’явилися  відділи продажу, немає менеджерів з продажу. Як дуже правильно казав сьогодні наш тренер Антон Онуфрієнко, журналісти, які втрачають кошти, в редакціях є, а от професіоналів, які б ці кошти заробляли, немає. Зрозуміло, що це ненормальна ситуація. І коли редакції вже реформувалися, коли вони вже можуть покладатися тільки на власні сили, так бути не може ніяк. Бо який би ви суперкласний продукт не створювали, якщо ви його не вмієте продавати, то ви його не продасте.

   Тетяна Цирульник, редакторка видання «Коло», Полтавська область:

   – Я написала велику чернетку. Є дуже багато корисних знань, багато корисних діалогів у мене вийшло і з колегами. В принципі, інтуїтивно я, можливо, років через 5 і сама до цього дійшла. Але безперечно значно краще отримати це все  від тренера, записати, і вже з понеділка запровадити в редакції. Виявилося, щодо деяких речей я дуже помилялася, наприклад, щодо рекламних банерів. Сьогодні я вперше дізналася, що це вже вчорашній день, тож тепер буду переходити на нативну рекламу.

   Надія Страшко, редакторка «Гадяцького вісника», Полтавська область:

    – Ми дізналися, як правильно писати рекламні тексти і як заробляти. Виявляється, навіть правильно говорити з людьми – це ціле мистецтво, і потрібно бути трошки психологами.

На фото – під час тренінгу у Полтаві

 

26.02.2020, 03:01
434 Переглядів