Чому не тішить дистанційне навчання

09.05.2020, 16:05
258 Переглядів

  Навчання  на відстані під час карантину стало певним викликом для учнів, студентів та викладачів, оскільки ніхто з них не був готовий до цього. Щоб з’ясувати, наскільки підходить такий спосіб навчання, і чи не вплине це  негативно на якість знань, авторка цих рядків провела невеличке  опитування. Учні та студенти дали відповіді на такі запитання:  «Чи підходить вам такий спосіб навчання?», «Що в ньому подобається, а що –  ні?», «Чи впевнені ви, що можете таким чином отримати знання такої ж якості, як при звичайному навчанні?».

   Юля, студентка Тернопільського національного педагогічного університету: «Не сказала б, що мені стовідсотково підходить такий спосіб навчання. Подобається те, що можна вчитися вдома, а не подобається, бо занадто багато дають завдань. Я абсолютно не впевнена, що щось залишиться у пам’яті».

   Настя, учениця тернопільської ЗОШ №19: «Ні, мені  не підходить такий спосіб. З одного боку, приємно вчитись вдома, лежачи в ліжку і попиваючи каву. Також  це економить час. А з іншого боку – дуже бракує живого спілкування. Постійне перебування вдома обдаровує нас лінню. Плюс до всього вчителі, ніби «з переляку», завалюють нас купою роботи (її значно більше, ніж зазвичай) . А я – людина не пунктуальна, розподіляти самостійно час не дуже вмію. Проте, в будь-якому випадку, знання я отримую нічим не гірші, ніж під час навчання вживу».

   Аня, учениця тернопільської ЗОШ № 6: « Ні, мені не підходить! Тому що це дуже важко, я не встигаю опрацьовувати матеріал, який подається. Впевнена, що після закінчення карантину не зможу згадати всю потрібну інформацію. І вчителі здають занадто багато домашньої роботи».

  Андрій, студент Галицького коледжу: « Мені  підходить такий спосіб навчання, бо я не дуже старанний учень, а ще й «енки» відробляти не доводиться. Загалом же отримати якісні знання під час дистанційного дуже важко. Бо вдома також є робота, а викладачі не завжди лояльні до такого».

   Анжеліка, студентка Тернопільського національного технічного  університету: «Дистанційне не подобається, оскільки все дуже неорганізовано. Багато вайбер-чатів та викладачів, які пишуть не у свої години роботи. Я вважаю, що не зможу отримати так ґрунтовні знання, бо контрольна у вигляді тестів це – абсурд…».

   Дарія, студентка Галицького коледжу : «Мені категорично не підходить такий спосіб навчання, з кожним днем все більше переконуюся, що мені потрібні люди і спілкування. Також впав зір через постійну роботу з екраном. Однозначно засвоєння знань в реальному житті і онлайн  – це небо і земля, вдома матеріал чомусь набагато гірше засвоюється».

   Віка, студентка Тернопільського національного технічного  університету: «Мені не підходить , бо я люблю спілкуватись, бачити реакцію людей на те, що я говорю ,а під час дистанційного навчання це неможливо. Конференції у ZOOM  не замінять живого спілкування, мені  потрібні реальні викладачі, а не сторінки тексту. Тож вважаю, що після завершення карантину у мене в голові не залишиться ґрунтовних знань».

   Катя, студентка Тернопільського національного педагогічного університету: «Не можу сказати, що зовсім не підходить, але більше все-таки мінусів, ніж плюсів. Величезна гора самостійної роботи, завдання, які не пояснюють, та ще й вимагають вчасно виконувати. Оцінювання під час виконання таких завдань також не є показником знань, тому що ми всі маємо інтернет і можемо швидко знайти потрібну інформацію та відповіді на тест».

   Юля, студентка Тернопільського національного технічного  університету:«Ні, не підходить. Чесно, все що подобається  – це те, що не треба нікуди ходити. Все ж краще коли матеріал подають викладачі. Я на даний момент просто не розумію, за що я оплачую, бо вдома я й сама без того всього можу вчитися»

   Як бачимо, переважна більшість не задоволена дистанційним навчанням, багатьом  дуже важко пристосуватись до  нових умов, крім того  вони сумніваються в результативності навчання і хвилюються, що не отримають настільки ж якісних знань,  які отримували під час звичного відвідування навчальних закладів. Водночас карантин може стати не тільки випробуванням для навчального процесу, а й можливістю опанувати сучасні цифрові сервіси та створити єдину платформу для такого виду навчання. Пам’ятаймо, що карантин завершиться, а знання потрібні завжди.

 Тетяна Щирба

09.05.2020, 04:05
258 Переглядів