Згідно з вимогами часу відеоконтент стає важливою складовою інформаційної продукції, яку виробляють для своїх читачів редакції друкованих видань. Він значно розширює можливості і редакційних сайтів, і сторінок у соціальних мережах, допомагаючи збільшувати аудиторію. Тому редактори місцевих газет України з великою зацікавленістю взяли участь у тренінгу з виготовлення відеоконтенту, що його проводив Тернопільський прес-клуб наприкінці листопада. Відтак ми попросили керівників редакцій розповісти про перші кроки у застосуванні нових здобутих знань.
Антоніна Михальчук, «Слово правди» (Волинь):
– Відразу після тренінгу створили Ютуб-канал газети і опублікували на ньому наші перші відеоматеріали. Можливо, вони ще недостатньо якісні, але ми цей процес осилили, і надалі на сайті також розміщуватимемо більше таких матеріалів. Зазначу, що відеосюжети отримали на третину більше переглядів, ніж текстові публікації.
Марія Кузьмин, «Ваш Голос Прикарпаття» (Львівщина):
– Після тренінгу у Тернополі ми вперше опублікували короткі відеофрагменти з подій. То один з них отримав у 3 рази більше охоплень, ніж текстові публікації. Цей вид контенту для нас абсолютно новий і має успіх у читачів. Тому будемо вдосконалювати навички з його створення.
Тетяна Терзі, інтернет-видання «Махала» (Одеська область):
– Збільшили кількість кепшн-відео, які розміщуються в соціальних мережах та на сайті. Через перебої з електрикою в грудні було тимчасово ускладнено монтаж репортажів для YouTube-каналу, але з січня цю роботу відновлено. Кепшн-відео завжди (це видання – вже не новачок у виготовленні відеоконтенту-ред.) набирають велику кількість переглядів і реакцій, тому це дуже перспективний напрямок.
Наталя Буковська, «Вперед» (Одещина):
– Завдяки отриманим рекомендаціям та порадам змогли покращити якість відеопродукту, удвічі збільшилася за місяць і його кількість. Статистика по трьом матеріалам, які викликали найбільший резонанс, показала, що візуальний контент справді викликає більшу зацікавленість аудиторії, ніж текстові публікації. Різниця складає від 50 до 20 відсотків.
Денис Войтенко, «Вісті» (Житомирська область):
– У грудні на нашому Ютуб-каналі з’явилося більше 20 відео (раніше там був «голяк»), а кількість підписників зросла від 300 до 1000. Помітили, що не усі відео мають велику кількість переглядів. Короткі більш популярні, хоча були винятки. Приміром, відео про відкриття «Ялинки незламності» у Пулинах тривалістю більше 20 хвилин мало понад 1000 переглядів, а відео-зізнання сільського голови ( тривалість більше 10 хвилин) – понад 4000.
Юлія Шабля, «Вісті Плюс»( Полтавщина):
– Після тренінгу ми стали знімати більше відеорепортажів. Зокрема, із засідань сесій, подій за участю представників місцевої влади, а також – трагічних подій прощання із нашими полеглими захисниками. Через катастрофічний брак кадрів іноді не встигаємо монтувати відеоматеріали, а просто викладаємо зняті сюжети у соцмережі. Але вони і так набирають значну кількість переглядів та лайків від тієї частини аудиторії, якій, напевне, цікавіше переглянути відео, аніж «напружуватися» і читати статті.
Для зручності зйомки на телефон редакція придбала невеликий штатив. Потроху входимо в курс справи, хочемо і надалі розвиватися у цьому напрямку.
Алла Омельчук, «Новини Шумщини», (Тернопільська область):
– Відеоконтенту стали виробляти значно більше. Раніше у нас його майже не було, окрім поодиноких випадків. Наші відеосюжети ще не набирають більше переглядів, ніж текстові матеріали, але уже наближаються до цього рівня. Важливо відзначити, що в цілому кількість переглядів на нашому сайті та на сторінці у соціальних мережах у грудні суттєво зросла. І це при тому, що на Шумщині дуже часто відсутнє електропостачання, а без нього у багатьох читачів немає й інтернету. Отож, нас активно читають! А тепер ще й дивляться.