Грантові проєкти впевнено займають місце в діяльності локальних видань  

31.12.2022, 22:56
855 Переглядів

Перед Новоріччям завжди хочеться позитиву і оптимізму. Тому, аналізуючи анкети учасників недавнього тренінгу для редакторів і журналістів локальних редакцій, команда Тернопільського прес-клубу з особливими очікуваннями читала відповіді на запитання «Чи вдалося стабілізувати ситуацію? Що можна назвати досягненням за цей час? Які плани редакції на найближчу перспективу?».

Треба сказати, що переважна більшість нас таки порадували! Звичайно, їм усім складно (декому дуже складно), але те, про що вони розповідають, вселяє віру, надію і впевненість у тому, що ми також недаремно робимо свою справу. До речі, багато редакцій сьогодні і досягнуту стабілізацію, і свої перспективи пов’язують з фандрейзинговою діяльністю. Власне, вони і приїжджали повчитися цій справі, хоча частина вже має успішний досвід. А ще ж не так давно редактори районок не тільки не знали, як підступитися до написання грантового проєкту, а й погано розуміли, навіщо воно їм  взагалі треба. Але час процитувати відповіді з деяких анкет.

 Ольга Кисленко, газета «Перемога», смт. Краснопілля Сумської області:  

Підписників сайту «Краснопілля. Край Слобожанський» збільшилося з 3000 до 4500, кількість підписників сторінки газети «Перемога» у ФБ зросла більше, ніж удвічі більше. Непокоїть тираж нашого друкованого видання на 2023 рік. Однак досягненням для нас є вже те, що на даний час газета, попри всі негаразди, виходить, і ми є у передплатному каталозі на наступний рік. Плани на найближчий час – втримати тих передплатників, які є, і заохотити передплатити газету нових людей. Паралельно – збільшувати кількість підписників на наших онлайн ресурсах, адже, як уже встигли переконатися, завдяки цим ресурсам ми привертаємо до кола наших передплатників не лише старше, а  й молодше покоління.

Ірина Воронкіна, газета «Нове життя», смт. Близнюки на Харківщині:

– Ситуацію більш-менш стабілізували завдяки допомозі Тернопільського прес-клубу, Української Асоціації Медіа Бізнесу та гранту Європейського Фонду «За демократію». Також я, як фрілансер, писала статті про реалії війни для великих видань, а свій гонорар вкладала у спільний гаманець редакції. Восени ми розпочали передплатну кампанію, що вважаю досягненням, бо даємо читачам віру в те, що впродовж наступного року газета виходитиме. Серед досягнень – і збільшення відвідувачів сайту та на 5 тисяч – підписників у ФБ.  В планах – працювати! Випускати газету, розвивати сайт та сторінки у соцмережах. І якщо все йтиме більш-менш нормально – збільшити штат, взявши smm-менеджера.

Валентина Тиненська, газета «Слово правди», м. Володимир Волинської області:

– Ситуація контрольована. В той час, коли деякі друковані ЗМІ в регіоні скорочують кількість сторінок або взагалі припинили свою діяльність, ми впевнено тримаємо тираж і навіть збільшили його. Кількість інформаційних сторінок залишається незмінною, активно продукуємо власний контент. Відновили роботу сайту і залучили нових онлайн читачів, активно поширюючи свої публікації в мережі. Зберегли колектив. Беремо участь у різних проєктах та відгукуємось на грантові пропозиції. Плануємо також розширити географію видання, а, отже, і збільшити тираж – в сусідніх громадах припинила виходити газета, тож ми готові працювати з її аудиторією.

Віта Копенко, газета «Червоний промінь», смт. Нижні Сірогози Херсонської області:

– Через те, що Нижні Сірогози тимчасово окупували, колектив редакції змушений був евакуюватися. Нині ми всі в різних містах і працюємо дистанційно. Попри це редакція з лютого реалізувала два проєкти  – від УАМБ та від ГО «Ла Страда». Відчутно зросла кількість відвідувачів сайту Нижні Сірогози.City, так само збільшилась кількість підписників на сторінку нашого сайту у Фейсбуці. Зараз шукаємо нові грантові проєкти, які б могли реалізувати, щоб забезпечити редакцію коштами для існування.

Валентина Батрак, газета «Вісник Переяславщини», Київська область:

   – Так, з допомогою партнерів, зокрема, Тернопільського прес-клубу, ми стабілізували ситуацію в редакції. Хоч і постійно перебуваємо в режимі потенційних форс-мажорів, але ми готові до цього і розуміємо, як діяти. Виклики війни водночас посприяли нам у «піднятті» нашого Телеграм-каналу. Ми почали виготовляти більше відеоконтенту, розробили свої спецтеми, долучилися до проєктів партнерів, що збагатило наш контент загалом. Далі плануємо розвивати сторінку у Фейсбук, активніше поширювати свій відеоконтент у соцмережах, взагалі працювати над його виготовленням системніше і якісніше, бо вважаємо цей напрямок зараз дуже перспективним.

31.12.2022, 10:56
855 Переглядів