І ще раз – про спілкування в будинкових чатах

31.12.2022, 20:45
1307 Переглядів

Ми вже публікували поради щодо поводження в будинкових чатах, запропоновані Центром стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при Міністерстві культури та інформаційної політики України. А зараз – про правила на цю ж тему від Rakuten Viber https://www.viber.com/ua/ .

Призначте модераторів чату та домовтеся про правила спілкування. Зафіксуйте, які теми обговорюються у групі, проговоріть, що заборонено спам. Ці правила зручно прикріпити зверху чату, аби всі їх бачили й пам’ятали про них.

Не переходьте на особистості під час конфліктів. Під час листування ми не зчитуємо емоції співрозмовника повною мірою, тож образити людину та зіпсувати стосунки набагато простіше.

Не пересилайте новини та повідомлення із тривожною інформацією, не перевіривши їх в офіційних каналах чи у медіа. Це базове правило інформаційної гігієни, і воно вбереже вас та всіх учасників чату від зайвих нервувань.

Групові чати будинків — не найвдаліше місце для емоційного обговорення життєвих питань. Намагайтеся зосередитися на головному, конструктивно обговорюйте ті питання, що стосуються теми чату. Інакше учасники сприйматимуть чат як місце негативу і виключатимуть сповіщення, а отже, пропускатимуть важливе.

Шукайте інформацію у чатах самостійно, перш ніж перепитати всіх учасників. Наприклад, інформацію про провайдерів інтернету, які працюють під час відключення світла, учасники могли обговорювати раніше, тож варто пошукати її в месенджері перед тим, як іще раз перепитувати в чаті.

Закріплюйте важливі повідомлення зверху чату: наприклад, графіки відключення світла, правила спілкування, важливі номери телефонів аварійних служб — так її буде зручно знаходити.

31.12.2022, 08:45
1307 Переглядів