Любов Рудя: «Відчутно збільшилася кількість відвідувань сайту та підписників нашої сторінки у Фейсбук»

12.11.2020, 17:15
67 Переглядів

Ми продовжуємо розповідати про те, які зміни відбуваються в редакціях завдяки їх участі в проекті Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики», зокрема, його напрямку по розвитку медіа громад. Сьогодні – слово Любові Руді, редакторці газети «Сільські новини» та сайту ГорностаївкаСН.info ( http://gornsn.info/ ) з Херсонщини.

   – Беручи участь в навчальній діловій онлайн грі «Турбо-батли», творчі працівники редакції опанували нестандартні форми подачі матеріалів, отримали нові знання і вміння. Ми писали на теми, про які раніше не думали. Розповідали про плюси й мінуси свого району,  його життя,  туристичні принади,  про справи та проблеми об’єднаних територіальних громад, про родзинки рідного краю, про гарні ідеї ентузіастів, про карантин та як при ньому вижити.  Знайомили читачів з людьми, які змінюють Горностаївщину, та тими, хто  потребує уваги і допомоги. Але подавали це  в сучасному форматі, як того вимагали завдання «Турбо-батлів». Завдяки цьому на сайті та в газеті з’явилися свіжі новини, цікаві історії, інтерв’ю, роз’яснення фахівців, відбірні фото, відео та багато іншої корисної інформації.

Чи вплинуло це на показники  редакції ? Так, зокрема, відчутно збільшилася кількість відвідувань сайту. Якщо до публікації матеріалів за завданнями Турбо-батлів найбільш вдалі матеріали переглядали в середньому до 500 осіб, то опісля окремі мали і понад 2 000 переглядів. Завдяки цікавим матеріалам, опитуванням, новій формі подачі, порушенню проблемних питань  з часу участі в «Турбо-батлах»  значно збільшилася і кількість підписників на нашій сторінці у Фейсбук: з березня по серпень 2020-го додалося понад 700 осіб з різних куточків України та світу. Зазначимо, що наш сайт існує всього рік! Беручи участь у цій грі-змаганні, ми намагалися максимально враховувати думки читачів, для чого проводили онлайн-опитування стосовно актуальних проблем у новостворених об’єднаних територіальних громадах, тож було активне обговорення. Переконалися, що така форма роботи з людьми дуже ефективна й позитивна – адже їхні пропозиції обговорювали інші учасники дискусії, брали до уваги керівники громад. За  результатами соцопитування ми підготували декілька матеріалів на сайт, опублікували їх у газеті. До дискусії залучали керівників району та територіальних громад, які розповідали про шляхи усунення проблем та які проєкти реалізовують. Тому зацікавленість до сайту ГорностаївкаСН.info та однойменної  сторінки у Фейсбук, де також  розміщувалися матеріали, з кожним днем зростала. Знаходилося вирішення і для самих проблем. Так однією з  найактуальніших  для мешканців Горностаївщини є стан доріг.  Тому декілька публікацій на цю тему, зокрема, й інтерв’ю керівника громади, не лише знайшли великий відгук, а й дали конкретний результат – дві дороги в селищі заасфальтували, а деякі прогрейдерували. Позитивним  стало й те, що люди дізналися, хто є власником  яких доріг, та як місцева влада діє, аби  «дістати» кошти на їх ремонт.

   Багато переглядів та схвальних відгуків було стосовно соціальних тем: збір коштів на допомогу хворому; підтримки людей з особливими потребами; проблеми мешканців багатоквартирного будинку; розповіді про ініціативних людей, які змінюють громаду; туристична  привабливість території району…

Завдяки батлам у нас з’явилася «Абетка Горностаївських родзинок», яка  отримала майже 1 200  переглядів, викликала чимало схвальних відгуків та пропозицій не лише мешканців району. Так нам запропонували випустити книгу з такою «Абеткою» для школярів та написати  «Абетки»  кожного села. Стаття мала вплив і на позитивний імідж району. Працівники редакцій газет сусідніх районів, прочитавши матеріал, здійснили  журналістський   тур  на Горностаївщину і розмістили публікації про враження на своїх сайтах та в газетах.

   Майже всі матеріали, що були написані за завданнями «Турбо-батлів», розміщувалися і  в нашій газеті «Сільські новини», що дало можливість людям сільської глибинки, які не користується інтернетом, також ознайомитися з актуальними темами. В результаті редакція отримала чимало позитивних відгуків читачів стосовно того, що газета стала набагато цікавішою.

На фото – команда газети «Сільські новини» та сайту ГорностаївкаСН.info

Фото з архіву редакції

12.11.2020, 05:15
67 Переглядів