На Тернопільщині уже оцифровано понад 1100 трудових книжок

14.09.2020, 13:52
62 Переглядів

Таку цифру назвав керівник головного управління Пенсійного фонду у Тернопільській області Ігор Москалик під час онлайн зв’язку з учасниками прес-конференції, яка відбулася у Вінницькому прес-клубі і зібрала журналістів з кількох областей, зокрема і Тернопільської.

Представники ЗМІ обговорювали тему “Електронні послуги Пенсійного фонду України”, яку розкривали заступниця голови правління Пенсійного фонду України Ірина Ковпашко та керівниця головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області Олена Корчака. Йшлося про сервіси «Пенсійний калькулятор» та «Електронна трудова».

“Пенсійний калькулятор” – електронний сервіс від Пенсійного фонду України, який дозволяє прорахувати розмір майбутньої пенсії. Має зручну екранну форму для роботи з інформацією та зрозумілий у використанні функціонал.

Доступ до вказаного сервісу в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису.

«Сервіс “Пенсійний калькулятор” дає змогу розрахувати пенсію, – розповіла Ірина Ковпашко. –  При обчисленні страхового стажу та заробітної плати використовуються дані, що містяться в електронних реєстрах Пенсійного фонду України. Для врахування періодів трудової діяльності та інших періодів, що враховуються до стажу роботи для призначення пенсії, користувачам додатково надана можливість їх ручного введення. Сервіс не здійснює припущень щодо рівнів зростання середньої заробітної плати в Україні у наступні роки або рівня інфляції і дозволяє оцінити прогнозний розмір пенсії в умовах і цінах на момент проведення розрахунку».

З часу впровадження сервісом “Пенсійний калькулятор” уже скористалось 291,3 тисячі осіб. Проведено 142,4 тисячі розрахунків.

“Електронна трудова” – зручний та доступний сервіс для кожної застрахованої особи, який дозволяє громадянам переглядати відомості про трудову діяльність. У електронній трудовій міститься інформація про всі трудові відносини працівника за даними звітних відомостей роботодавця та про сплачені страхові внески з 1998 року.

Користувачі також мають можливість подавати через вебпортал скановані копії паперових трудових книжок або інших документів, які згідно із законодавством підтверджують трудову діяльність працівника, засвідчених кваліфікованим електронним підписом.

Сервіс дозволяє зберегти інформацію про трудову діяльність, а також про сплачені страхові внески. У разі втрати паперової трудової книжки не потрібно витрачати час на відновлення даних, адже вони будуть збережені в електронному форматі.

На сьогодні на порталі електронних послуг зареєстровано понад 91,5 тисяч звернень щодо подання сканованих паперових трудових книжок для проведення оцифрування та переведення їх в електронний формат.

14.09.2020, 01:52
62 Переглядів