Познайомтеся з «Тільдою» – не пошкодуєте!

23.08.2021, 19:07
950 Переглядів

 Люди так влаштовані, що картинка чи, тим більше, відео, сприймаються ними значно легше, ніж тексти. На цьому ґрунтується і популярність телебачення,а особливо таких соціальних мереж, як Instagram, YouTube, TikTok, під це заточений і алгоритм Facebook. Тож сучасному журналісту, де б він не працював, вже просто необхідно оволодівати мистецтвом візуалізації – представлення даних у вигляді зображення з метою максимальної зручності їх розуміння. Про це і йшлося на останньому тренінгу VIII регіональної школи сучасної журналістики, що діє на базі Тернопільського прес-клубу.

   Створювати сучасний візуалізований контент та просувати його у мережах, які стали сьогодні для більшості джерелом інформації номер один, слухачів Школи навчав Павло Колотвін – медіатренер з використання сучасних технологій в ЗМІ та журналістики рішень. Зокрема, він детально ознайомив з існуючими на сьогодні в інтернеті комфортними сервісами для візуалізації даних і тестів та платформами для ефективного поширення контенту. Багато уваги приділив, приміром, роботі з «Тільдою»( https://tilda.cc) – універсальним онлайн «конструктором», що дає можливість легко  створити власний сайт з власним доменом, який автоматично «підтягуватиметься» соцмережами. «Якщо у вас є «Тільда», сайт, сторінка в соцмережах і канал на YouTube, то ви матимете можливість оперативно і ефективно охоплювати різні аудиторії, – зазначив Павло Колотвін. –  Всі мої колеги, хто почав користуватися «Тільдою», кажуть, що виросли в рази!». Відтак він запропонував присутнім не відкладати справу, як то кажуть, у довгий ящик, а прямо зараз, на тренінгу, зареєструватися через свої ноутбуки на цьому сервісі і спробувати створити свою сторінку.

   До речі, на рахунок новацій та оперативності. В ході розмови тренер поділився одним лайфхаком, що безперечно буде корисним не лише початківцям у журналістиці. «Зараз такий час, що журналісту необхідно оновлюватися хоч раз на 1-2 роки, – сказав він. – А скоро, можливо, треба буде і кожних пів року, бо доведеться конкурувати ще й  із штучним розумом. Тому моя порада – відразу після кожного тренінгу імплементовуйте  в свою діяльність хоч одну якусь новацію, про яку дізналися. Тоді ви справді будете рости!».

   Говорячи про створення відеоконтенту для сайтів та соцмереж, Павло Колотвін детально зупинився на основних вимогах до його формату та якості. А також розповів про низку сучасних ресурсів, які надають багато актуальної і цікавої інформації про кандидатів, депутатів, політиків та посадовців, тож можуть бути дуже корисними для журналістів та громадських активістів. Серед таких – https://www.ivote.com.ua , https://www.chesno.org/polithub/ ,https://www.serpom.org.ua тощо.

Тренінг проводився в рамках проекту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

23.08.2021, 07:07
950 Переглядів