Користувачі соцмережі Фейсбук активно діляться інформацією про розіграш начебто від компанії Tesla, яка пропонує виграти комусь з українців такий автомобіль всього лише за поширення допису і коментар під постом. Правда це чи ні, з’ясовували наші фактчекери.
ВЕРДИКТ: ФЕЙК
ДОКАЗИ І АРГУМЕНТАЦІЯ:
На момент написання цього матеріалу згаданий допис у Фейсбук мав 2,7 поширень і 4 тисячі коментарів. У ньому сторінка із назвою Tesla fans розігрує серед користувачів електроавтомобіль Tesla, вартість якого, до слова, в середньому понад 1 мільйон гривень.
Публікація супроводжується світлиною Ілона Маска – генерального директора «Tesla Inc.», що керує заводом Tesla. Тож у користувача може виникнути хибна думка, начебто автором допису є саме Маск.
У публікації також пояснюється: щоб автомобілі, які мають незначні пошкодження, не викидати, компанія вирішила розіграти транспортний засіб серед користувачів Фейсбук. У дописі також уточнюється, що автомобіль у першу чергу віддадуть саме українцям.
Щоб взяти участь у розіграші авто, потрібно поширити публікацію про нього на своїй особистій сторінці, а також у 6-ти групах, а ще прокоментувати. Судячи із коментарів, немала кількість людей повелася на таку нечувану щедрість, адже виграти авто за мільйон гривень всього завдяки декільком клікам у соцмережі – дуже приваблива пропозиція. Зокрема, люди дякують за допомогу і підтримку українського народу.
Проте даний розіграш – це лише фейк. По-перше, його чомусь проводить не сторінка самої компанії, а сторінка її фанів. До слова, ні Ілон Маск, ні Tesla не мають акаунтів у соцмережі Фейсбук. На сайті ж компанії Tesla Inc та на сторінці Маска у Твіттер немає жодної інформації про проведення такого щедрого розіграшу. На самій же сторінці розіграшу відсутні інші публікації, при цьому єдиний допис чомусь створений … чеською мовою, хоча компанія є американською.
Отож, виграти електроавтомобіль, принаймні у цьому розіграші, користувачі, на жаль, не зможуть. Адже начебто фан-сторінка компанії Tesla поширила неправдиву інформацію, мета якої, швидше за все, полягає лише у збільшенні кількості охоплення допису та числа підписників. І такої мети, очевидно, досягнуто, зважаючи на кількість коментарів, реакцій під постом та його поширень.
Матеріал підготований командою фактчекерів Тернопільського прес-клубу.