Першою соцмережею, що почала співпрацювати з новинними агенціями у боротьбі з дезінформацією, став Twitter.
Як повідомляє «Економічна правда» https://www.epravda.com.ua/ з посиланням на британське агентство Reuters, саме з останнім, а також з всесвітньою новиннєвою мережею Associated Press об’єднає свої зусилля Twitter для більш швидкого надання достовірної інформації та протидії фейкам. За словами речника Twitter, компанія співпрацюватиме окремо як з AP, так і з Reuters, а агентства не будуть взаємодіяти одне з одним.
“Довіра, точність і неупередженість лежать в основі того, що Reuters робить кожен день. Ці цінності також рухають нашим прагненням зупинити поширення дезінформації”, – зазначив, у свою чергу, керівник підрозділу по збору новин UGC в Reuters Хейзел Бейкер. А віце-президент з глобального розвитку бізнесу Associated Press Том Янушевський повідомив, що його агентство раде тому, що “масштаб і швидкість AP” буде використовуватися в мікроблогах.
Відомо, що окрема команда Twitter впроваджуватиме додаткову інформацію до контенту з вкладок, приміром, таких, як «Тренди» і «Огляд». Також ранжируватимуть деякі результати пошуку – для гарантованої появи у верхніх рядках видачі контенту з якісних джерел. Крім цього, співпраця з інформаційними агенціями допоможе вдосконаленню «ярликів дезінформації» з інформативним контекстом з авторитетних джерел. Повідомляється, що спільна команда працює окремо від групи Twitter, яка визначає порушення правил Twitter і приймає рішення про покарання на кшталт видалення чи заборони.