В офіційному блозі компанії Google – https://blog.google/ – 22 червня оголошено про запуск популярним пошуковиком функції перевірки зображень щодо їх походження, автентичності та контексту.
Відтепер, коли ви задаватимете щось у пошук в Google Images, в результатах під міні-зображеннями може з’являтися мітка «Fact Check», тобто «Перевірка фактів». Клікнувши на бажаний результат і відкривши зображення у великому форматі, можна побачити і підсумок перевірки фактів щодо цього фото на відповідній веб-сторінці. «Ярлики перевірки фактів з’являються на результатах, отриманих з незалежних авторитетних джерел в інтернеті, які відповідають нашим критеріям. Ці джерела покладаються на відкритий метод ClaimReview», – написано в блозі. Google зазначає, що такі ярлики користувачі вже могли бачити раніше на звичайних результатах пошуку чи в розділі новин. А також висловлює впевненість, що факт-чекінгове нововведення дасть змогу користувачам робити більш обґрунтовані висновки щодо того, що вони бачать в Інтернеті. Разом з тим компанія пояснює, що додавання такої мітки не впливає на рейтинг зображень.