Як відомо, місцеві вибори 25 жовтня є першими, які відбуватимуться в Україні згідно з положеннями нового Виборчого кодексу. Ціла низка змін в ньому стосується і діяльності засобів масової інформації. Саме на них зроблено акцент у буклеті-пам’ятці, що його видано Тернопільським прес-клубом.
Медіаюрист проектів Тернопільського прес-клубу Ігор Федоренко вибрав і прокоментував ті положення нового Виборчого кодексу, на які редакторам та журналістам варто звернути увагу передусім. Наприклад, статтею 50 введено нові правила поширення інформації про результати опитувань громадської думки, пов’язаних з виборами. При публікації результатів таких опитувань засоби масової інформації обов’язково повинні вказувати повну назву організації, що проводила опитування, його замовників опитування, зазначати час його проведення, охоплену територію, розмір та спосіб формування соціологічної вибірки, метод опитування, точне формулювання питань та можливу статистичну похибку. Аналогічно це стосується і поширення результатів таких опитувань в мережі «Інтернет». При цьому забороняється оприлюднення чи поширення результатів опитування громадської думки, пов’язаного з виборами, у тому числі щодо кандидатів, організацій партій — суб’єктів виборчого процесу, протягом останніх двох днів перед днем голосування.
Його безкоштовно поширено серед журналістів та редакторів місцевих ЗМІ, громадських активістів, які займаються медійною діяльністю .
Пам’ятку виготовлено в рамках виконання проєкту Тернопільського прес-клубу «Сприяння медіареформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.