Як зробити газету популярною в мережі

31.08.2020, 11:01
322 Переглядів

 У Тернополі відбувся тренінг на тему «Робота з аудиторією: як стати впливовим медіа громади та постійно нарощувати кількість читачів», в якому взяли участь редактори реформованих газет Тернопільської, Одеської, Херсонської, Чернігівської, Житомирської та Дніпропетровської областей.

   Зараз майже у всіх місцевих газет вже є свої сторінки у популярній соціальній мережі Фейсбук, однак величезні можливості цієї платформи багатьма використовуються дуже слабо, так як редактори і журналісти часто просто не знають, як робити це з максимальною ефективністю. Навчити цьому і було метою тренінгу. Юліана Охотнік, менторка агенції розвитку локальних медіа «Або», розпочала з формулювання та роз’яснення  п’яти простих правил, дотримання яких однозначно сприяє збільшенню аудиторії газети в соцмережі та її популярності в цілому. Пропонуємо ознайомитись з ними і нашим читачам:

   1.З усіх можливих реакцій найбільшу вагу мають коментарі. Тож не залишайте їх без уваги і стимулюйте дискусію.

  1. Не редагуйте дописи після публікації, і тим паче не видаляйте їх, якщо помітили помилку.

   3.Люди люблять, коли їхня думка важлива і нею цікавляться.

   4.Ваш контент має викликати емоції!

   5.Важлива тема, а не час публікації.

   Тренерки Юліана Охотнік та Гаяне Авакян розповіли про інтерактивні формати взаємодії з аудиторією та можливості залучення рекламодавців і спонсорів в цьому контексті, було розглянуто цілу низку цікавих кейсів. Пояснюючи, як правильно коментувати і реагувати на коментарі, організовувати дискусії та проводити опитування в мережі, Юліана Охотнік дала і таку пораду: «Експериментуйте! Не бійтеся бути несподіваними чи навіть іноді смішними, робіть все, щоб зрозуміти, що найкраще заходить вашій аудиторії». Відтак, на основі вже отриманих під час першої частини тренінгу знань, представники редакцій пропонували свої ідеї і теми вже в новому «режимі» роботи», а тренерки коментували пропозиції. До речі, в рамках тренінгу було розглянуто і кращі кейси «Турбо-батлів», про які ми вже розповідали нашим читачам. А продовженням стала гра-практикум, спрямована знову ж таки на те, щоб спланувати ідеальну інформаційну кампанію для «розворушення» громади та впливу на владу.

   Багато уваги було приділено такому важливому інструменту як трансляція. Передусім  – у контексті висвітлення місцевої виборчої кампанії та ходу самих виборів, щоб робити це неупереджено і з користю для громад. Гаяне Авакян розповіла про сервіс текстових трансляцій ( такими є серії постів з фото та відео-ред.) для регіональних медіа, створений агенцією «Або», пояснила, як це працює, як можна використовувати функціонал, і запропонувала бажаючим зареєструватися.

   Окремо розглядалося таке актуальне сьогодні питання,  як  SEO-оптимізація текстів, бо для редакцій важливо навчитися збирати максимум  пошукового трафіку на свої сайти.

 Тренінг проводився в рамках проекту «Сприяння медіа реформам та розвитку регіональної журналістики» за підтримки «Медійної програми в Україні», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID) і виконується міжнародною організацією Internews.

 

31.08.2020, 11:01
322 Переглядів