Зазирніть у «потойбіччя»: як з нас роблять овочів

31.07.2020, 13:10
146 Переглядів

Усім, хто не хоче, щоб його обдурювали і ним маніпулювали, натомість прагне почуватися безпечно і впевнено в сучасному океані інформації, радимо прочитати книгу Оксани Мороз «Нація овочів? Як інформація змінює мислення та поведінку українців».

 З книги ви дізнаєтеся, що таке інформаційні віруси і як їх розпізнавати, як працює індустрія вірусмейкерства, як вона впливає на нас, та як захистити від цього впливу себе, дітей і близьких. «Книжку я вирішила написати тому, що досить тривалий час працювала на боці маніпуляторів, і бачила, як з кожним роком українці дедалі більше починають реагувати на фейки та маніпуляції. Водночас, ці фейки та маніпуляції стають дедалі примітивнішими. Власне, це мене стимулювало детально вивчати цю тему і досліджувати. А коли я рік тому пішла з усіх бізнесів і перейшла повністю на інший бік, то почала займатися інформаційною гігієною. Перше, що зробила – систематизувала ті знання, які я напрацювала за майже 20 років роботи, у книжку, яку я розглядаю не як книжку, а як початок створення якоїсь методичної бази, щоби простою мовою українцям почати розказувати, як це все працює і формується. Власне, усе так і почалося»,- так розповідає авторка про те, як виникла ідея написання цієї книги, в інтерв’ю сайту Дивись.info (https://dyvys.info/2020/07/22/fejky-z-kozhnym-rokom-stayut-dedali-prymityvnishymy-oksana-moroz/ ).

   Про авторку: Oksana Moroz, засновниця ініціативи «Як не стати овочем» (детальніше про цю ініціативу розповімо згодом-ред.), майже 20 років пропрацювала в цій самій  індустрії вірусмейкерів. Реалізувала понад 1000 проектів, зокрема, працювала на президентських і парламентських виборах, брала участь у виведені фінустанов з кризи, серед її клієнтів були відомі топ-політики і бізнесмени. З 2015 року – постійна запрошена спікерка Києво-Могилянської бізнес-школи. Відтак Оксана Мороз пішла з індустрії вірусмейкерів і вперше її описала, відкривши завісу в потойбіччя. У цій книжці – увесь її досвід маніпуляції думками людей, а це – понад 60000 годин практики.

   До речі, книжка “Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців” вже є і в аудіо форматі, а купити її можна за посиланням http://bit.ly/2QbtqMm .

31.07.2020, 01:10
146 Переглядів