Про запуск американським Інститутом медіадосліджень Poynter MediaWise додатку з медіаграмотності для літніх людей повідомив на сайті фактчек-проекту «БезБРЕХНІ»(https://www.bez-brehni.info ) його керівник Олександр Гороховський.
«Дезінформація про коронавірус стала серйозною загрозою для багатьох людей у світі, які намагаються шукати правдиву інформацію в онлайні, де брехня про характер кризи набуває все більших розмірів, – пише він. – Це особливо стосується літніх людей, які, на думку експертів, мають найвищий ризик стати здобиччю брехні в Інтернеті і померти від COVID-19. Ця категорія людей є об`єктом нової ініціативи, розробленої американським Інститутом медіадосліджень Poynter, щоб допомогти простим людям орієнтуватися у потоці інформації у мережі та відрізняти правду від фейків та дезінформації».
Мета програми – формування навичок медіаграмотності у людей, старших 50 років. Тематично інформація буде зосереджена на політиці, здоров’ї, соціальних питаннях та інших темах, які є важливими для цієї категорії. Алгоритм роботи MediaWise базується на трьох питаннях, розроблених Stanford History Education Group на основі правил професійних фактчекерів: «Хто стоїть за інформацією?Які докази?Що говорять інші джерела?». Треба зазначити, що наразі новий онлайн додаток доступний лише на території США. Однак у перспективі його планують поширити і на інші країни.
До речі, Тернопільський прес-клуб зараз готує до друку буклет-пам’ятку, яка також спрямована на формування навиків медіаграмотності у літніх людей. Пізніше ми розповімо про це детальніше.
Фото з сторінки проекту БезБрехні у Фейсбук