Передвиборча реклама на Facebook стала «прозорою»

12.07.2019, 15:54
206 Переглядів

Про політику і вибори у «Фейсбуці» читають, здається, всі, хто там зареєстрований. Однак багатьом невідомо, що з березня цього року ця соціальна мережа впровадила політику відкритості стосовно політичної реклами, під яку підпадають і публікації щодо виборів.

Тож тепер, клікнувши на плашку «Оплачено» біля такого тексту, ви можете відразу побачити ім’я замовника. Є можливість дізнатися і про вартість та, приміром, загальну кількість грошей, яка була сплачена за передвиборчу кампанію того чи іншого кандидата у цій соціальній мережі. А в розділі «Архів» можна побачити і витрати за той чи інший період часу, скажімо, за останній тиждень перед днем голосування. Легко тепер визначити і тих, хто замовляв найбільшу кількість передвиборчої реклами у «Фейсбуку». Кому ж цікаво, так би мовити, заглибитись в тему, той може переглянути і проаналізувати рекламні тексти того чи іншого кандидата, а відтак і зробити відповідні висновки.
Разом з тим будь-яка система має свої «вузькі» місця. «Фейсбук» – не виняток. Тож обійти там «політичний контроль» кандидати можуть, приміром, замовляючи рекламу через публічні сторінки, які начебто не мають відношення до політики та виборів. І тоді штучний інтелект соцмережі, який «вираховує» політичні повідомлення, може їх не ідентифікувати і пропустити. В такому випадку вже стає неможливим визначити замовника політреклами та скільки за неї заплачено. Все це треба мати на увазі.

12.07.2019, 03:54
206 Переглядів